کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی از تبلت ۲۴ اینچی تجاری جدید توشیبا

استفاده از گجت‌های هوشمند امروزه موج جدیدی را در سراسر جهان به راه انداخته و سیستم عامل اندروید نیز سوار بر این موج حرکت می‌کند. بر این اساس علاوه بر گوشی‌های هوشمند، شرکت‌ها تبلت‌های اندرویدی متنوعی در سایزهای مختلف راهی‌ بازار کرده‌اند. کمپانی توشیبا نیز به تازگی تبلت جدید غول پیکری معرفی کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بسیاری از ما عادت کرده‌ایم که سیستم عامل اندروید را روی دستگاه‌های الکترونیکی کوچک نظیر گوشی‌های هوشمند و تبلت مشاهده کنیم. با گسترش نفوذ تبلت‌ها و قابلیت انجام بسیاری از کارهای روزمره توسط این ابزارها، کمپانی ژاپنی توشیبا اقدام به ساخت یک تبلت غول پیکر ۲۴ اینچی کرده است که Shared Board نام دارد.

این تبلت جدید مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1080p است که دست‌کمی از تلویزیون‌های با کیفیت امروزی ندارد. ضخامت Shared Board حدوداً یک اینچ بوده و مجهز به پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، ۱.۵ گبگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به بلوتوث و وای-فای 802.11n اشاره کرد که تحت سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۲.۱ کار می‌کنند. می‌توان با یک ریموت کنترل IR این تبلت را کنترل کرد که به نظر می‌رسد این قابلیت بیشتر به درد کسانی می‌خورد که قصد دارند از تبلت خود برای سخنرانی و پرزنت کردن استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب و کاربردی این تبلت قابلیت استفاده از آن به عنوان تلویزیون و حتی مانیتور است که می‌تواند به عنوان صفحه نمایش کمکی از آن استفاده کرد. به کمک این قابلیت می‌توان اطلاعات گوشی‌های هوشمند را با استفاده از فناوری میراکست و در کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز با استفاده از درگاه ورودی HDMI بر روی نمایشگر پخش کرد. دو اسپیکر دو وات و امکان اجرای همزمان دو برنامه روی صفحه نیز از دیگر ویژگی‌های این تبلت ۲۴ اینچی به شمار می‌روند. هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا صرفاً در بازار ژاپن به فروش خواهد رفت.

همچنین جزئیات تکمیلی از این تبلت منتشر نشده است. مثالا هنوز مشخص نیست که شرد بورد به دوربین جلویی مجهز است یا خیر؟ در صورت استفاده از باتری گنجایش ذخیره سازی آن چقدر خواهد بود؟ نکته‌ای که در مورد این محصول کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد استفاده از نسخه‌ای نسبتاً قدیمی از سیستم عامل اندروید است. لازم به ذکر است که اندروید ۴.۲ همزمان با معرفی گوشی نکسوس ۴ گوگل معرفی شد و همین موضوع نشان می‌دهد که عملیات طراحی و ساخت شرد بورد چیزی بیش از دوسال به طول انجامیده است.

از آنجا که این تبلت یک محصول برای صاحبان کسب و کار معرفی شده به نظر می‌رسد قیمت آن نیز گران باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24039 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/18 تعداد مشاهده: 1233
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

منوچهرنادری 1393/09/18 10:46
خوبه امکانات چیداره ودرچه زمن وموقه استفاده داره این که نمیشه به رحتی حمل کرد